Urząd Miejski w Lubaczowie ogłosił właśnie nabór na stanowisko: Referent w Biurze Promocji i Informacji. CV można składać do 12 kwietnia.
Aby dostać tą pracę musisz mieć przede wszystkim wyższe wykształcenie o kierunkach: dziennikarstwo, filologi angielska. Ponadto urząd od kandydata wymaga co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej. Nie obejdzie się też bez płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Ponadto kandydat musi wykazać się biegłą znajomością obsługi komputera w środowisku Windows , pakietu MS Office, programów Excel i Word oraz portali społecznościowych i urządzeń biurowych,
Referent w Biurze Promocji i Informacji ma za zadanie m. in. zajmować się promocją gminy, jej walorów i osiągnięć na rynku krajowym i zagranicznym, a także prowadzić media społecznościowe miasta oraz wykonywać fotorelacje z ważnych wydarzeń. Co ciekawe do obowiązków takiego urzędnika będzie też należało tłumaczenie tekstów promocyjnych i informacyjnych na j. angielski oraz tłumaczenie symultaniczne rozmów w j. angielskim z zagranicznymi partnerami Gminy Miejskiej Lubaczów.
Wymagane dokumenty należy składa w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Lubaczowie ul. Rynek 26 do 12 kwietnia.
Więcej informacji na temat naboru na to stanowisko możesz znaleźć tutaj.
A jeśli nie uda Ci się zdobyć pracy w lubaczowskim magistracie to zapraszamy do pracy nad tworzeniem portalu ZLUBACZOWA.PL. U nas nie ma aż takich wymagań - nie musicie mieć wyższego wykształcenia, nie musicie też znać języka angielskiego. Wystarczy, że pasjonuje cię dziennikarstwo i lubisz pisać teksty. Wyślij nam na maila redakcja@zlubaczowa.pl przygotowany przez Ciebie artykuł, a my się z Tobą skontaktujemy.