Jak zorganizować profesjonalną konferencję?

By zorganizować profesjonalną konferencję niezbędne są do tego odpowiednie meble. Większość firm, gdy pierwszy raz staje przed takim zadaniem, zastanawia się od czego zacząć. Również wytrawni gracze czasem mierzą się z wyzwaniem zmiany mebli. Pojawia się wtedy pytanie: gdzie szukać? W niniejszym materiale prezentujemy, jak szukać by znaleźć odpowiednie meble konferencyjne oraz na co zwrócić uwagę by właściwie dobrać je do rodzaju wydarzenia. Zapraszamy do lektury.

Krzesła konferencyjne

To absolutny must have, gdy chcemy skupić na sobie uwagę naszych gości. Wyobraźmy sobie, że ktoś zaprasza nas na wydarzenie i oczekuje, że wytrzymamy w skupieniu kilka godzin. Jest to możliwe, o ile naszej uwagi nie rozprasza np. niewygodne siedzisko krzesła, ruszające się nogi czy uwierający podłokietnik. Dobrze zaprojektowane krzesło, zapewniające utrzymanie odpowiedniej, optymalnej dla zdrowia i dobrego samopoczucia pozycji, to zatem podstawa.

Krzesła konferencyjne są dzisiaj bardzo zróżnicowane. Wykonane z różnych materiałów, o różnym kształcie mają spełniać różną rolę. Zatem jak wybrać to najlepsze? Spróbujmy znaleźć odpowiedź na pytanie: jakiego rodzaju konferencje organizujemy. Jeżeli mowa o wydarzeniach cyklicznych na potrzeby którego organizujemy przestrzeń konferencyjną, warto wybrać krzesła lekkie w swojej formie. Jeżeli poszukujemy mebli do miejsca, które na stale jest przeznaczone na szkolenia czy konferencje możemy zdecydować się na modele z podłokietnikami. Inaczej sprawa ma się w przypadku ekskluzywnych spotkań prezesów, na których powinny znaleźć się najwyższej jakości krzesła w dystyngowanych formach. Ciekawą propozycją mogą być krzesła obrotowe na kółkach lub stacjonarne, których trzon zbudowany został z wysokiej jakości drewnianej sklejki i obity miękką skórą. Takie krzesła nie tylko są bardzo wygodne, ale też zachwycają luksusowym, bardzo eleganckim wyglądem.

Stoły konferencyjne

Tu, sytuacja ma się podobnie jak w przypadku krzeseł. Dopasowanie odpowiedniego stołu zależy od rodzaju eventu. Obecnie na rynku istnieje wiele rodzajów stołów konferencyjnych, wśród których warto zwrócić uwagę chociażby na modele prostokątne i owalne. Ten drugi typ jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, zwłaszcza jeżeli przestrzeń naszej sali konferencyjnej jest ograniczona. Dzięki temu w spotkaniu bądź konferencji może mogła wziąć udział większa liczba osób.

Podkreślmy również, że stoły konferencyjne powinny mieć odpowiednią wysokość. Optymalnie będzie to przedział od 70 cm do 75 cm. To, co warte podkreślenia to fakt, że obecnie coraz więcej funkcjonalnych modeli jest wyposażona w możliwość regulacji wysokości. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie wysokości do danej okazji.

O czym powinniśmy jeszcze pamiętać?

Pamiętajmy również by wybierając meble konferencyjne zwracać uwagę na ich ergonomię, a więc dopasowanie do indywidualnych potrzeb anatomicznych. W przypadku konferencji jest to o tyle trudne, że nie wiemy z kim będziemy mieć do czynienia. W takiej sytuacji warto jednak zaufać sprawdzonym markom, których jakość towarów została potwierdzona licznymi certyfikatami. Do najpopularniejszych z nich należą m.in. Protokół Oceny Ergonomicznej, Certyfikat GS (Geprüfte Sicherheit, niem. „bezpieczeństwo zbadane”) oraz Certyfikat Blue Angel potwierdzający, że mebel jest przyjazny dla środowiska i z jego poszanowaniem został wykonany.

Warto również zwrócić się do renomowanych firm wyposażeniowych, takich jak Contino, by wspólnie zaprojektować oraz zrealizować zamówienie na idealne meble konferencyjne.

 

PRZECZYTAJ TAKŻE:

REKLAMA:


UWAGA!

Od 18 marca 2022 roku publikacja komentarzy na portalu ZLUBACZOWA.PL jest możliwa tylko po uprzednim zarejestrowaniu konta. 

KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAREJESTROWAĆ KONTO

Masz już konto? Zaloguj się

Regulamin forum znajduje się pod tym linkiem, natomiast polityka prywatności tutaj. Rejestrując konto akceptujesz zasady.

Ostatnio dodane