Jaką formę promocji marki wybrać dla e-sklepu?

SEM, czyli marketing w wyszukiwarce internetowej to dziś konieczność dla wszystkich, którzy pragną rozreklamować ofertę swojej strony e-commerce. W obecnych realiach sieciowych potencjalny klient nie będzie kartkował wyników Google, aby znaleźć akurat naszą wizytówkę, zamiast tego zadowoli się odwiedzinami w jednej z witryn z pierwszej dziesiątki. Co w takim razie powinniśmy zrobić, aby liczyć się w wyścigu o klienta. O tym opowiadamy w poniższym artykule.

Pozycjonuj i cierpliwie czekaj

Nie od dziś wiadomo, że na efekty pracy specjalistów od pozycjonowania trzeba niekiedy poczekać klika miesięcy. Dla wielu sprzedawców to jednak zbyt wiele w obliczu wciąż kurczących się finansów na promocję. Jeśli jednak zamierzamy pozostać w świecie WWW na stałe, a co ważniejsze, zarabiać na każdym dniu obecności na cyfrowym rynku, nie powinniśmy się zrażać nieco opóźnionym zwrotem z inwestycji. Tym bardziej, że ten okaże się większy niż przy innych typach działań marketingowych.

Dodatkowo praca pozycjonerów zakłada przeprowadzenie optymalizacji SEO, a więc operacji przystosowania witryny do wymogów i wskazówek wyszukiwarki. Wychodząc naprzeciw zmiennym algorytmom, seowcy nie zapominają jednak o czynniku ludzkim i obok zaawansowanych technicznie procedur, jak przyspieszanie ładowania, poprawa kodu oraz załatwianie certyfikatów bezpieczeństwa, zajmują się również aspektami estetyki, designu, funkcjonalności i wygody w korzystaniu z serwisu (User Experience).  Jeszcze zanim zaczniemy myśleć o budowaniu zaplecza linków czy pisaniu wartościowych treści, dostajemy gotowy do zmagań z konkurencją wzór WWW.

Google Ads dla biznesów z terminem ważności

Jeśli pozycjonowanie stron nie apeluje do twojego zmysłu przedsiębiorcy, nie musisz załamywać rąk. Wyszukiwarka może zapewnić Ci bowiem upragnione pierwsze miejsce w poszczególnych zapytaniach także bez pomocy ekspertów. Narzędzie do projektowania kampanii linków sponsorowanych Google Ads to wyjście, w przypadku którego możesz dokładnie zaplanować kto, kiedy i na jakich zasadach zobaczy Twój baner reklamowy.

Ads wyświetla propozycje przed listą organicznych wyników, widoczność i rozpoznawalność pozostają zatem kwestią czasu. A biorąc pod uwagę, że kampania ruszy już w 15 minut po skonfigurowaniu i możemy narzucić płatność tylko za kliknięcie w odsyłacz oraz osiągnąć niemal nieograniczony zasięg, należy przyznać, że warto poznać możliwości Ads jak najszybciej. Nasz e-sklep szybko podziękuje nam zwiększonymi obrotami.

Materiał partnera

PRZECZYTAJ TAKŻE:

REKLAMA:


UWAGA!

Od 18 marca 2022 roku publikacja komentarzy na portalu ZLUBACZOWA.PL jest możliwa tylko po uprzednim zarejestrowaniu konta. 

KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAREJESTROWAĆ KONTO

Masz już konto? Zaloguj się

Regulamin forum znajduje się pod tym linkiem, natomiast polityka prywatności tutaj. Rejestrując konto akceptujesz zasady.