Bank Spółdzielczy w Lubaczowie w trosce o klientów otwiera Telefoniczne Centrum Obsługi

W związku z stanem epidemii Bank Spółdzielczy w Lubaczowie w trosce o klientów zachęca do pozostania w domu. Jednocześnie bank umożliwia załatwienie spraw przez telefon lub e-mail.

Od teraz wszyscy Klienci Indywidualni również nie posiadający Bankowości Internetowej, bez wychodzenia z domu zyskają dostęp do swoich kont. Przez telefon opłacisz dowolny rachunek np. za wodę, gaz lub prąd.

Telefoniczne Centrum Obsługi czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:30.

Numer telefonu: 16 632 92 72

Dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Obsługi złożysz miedzy innymi dyspozycję:
- przelewu,
- spłaty kredytów,
- przewalutowania,
- uruchomienia kantoru internetowego,
- zamówienia kart płatniczych (nowa karta, duplikat, dodatkowa karta),
- uruchomienia bankowości internetowej,
- uzyskasz informacje dotyczące salda rachunku.

Z bankiem można też skontaktować się mailowo poprzez specjalny formularz (kliknij, aby przejść).

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo

Zalecania Banku Spółdzielczego odnośnie aktualnej sytuacji:
- Zrezygnuj z osobistych wizyt w banku!
- Unikaj skupisk ludzi!
- Unikaj gotówki, za zakupy płać kartą, najlepiej zbliżeniowo (limit pojedynczej płatności zwiększono do 100 zł)!
- Po skorzystaniu z bankomatów lub wpisaniu kodu PIN w terminalu pamiętaj o higienie rąk!
- Uważaj na oszustów, zachowaj rozsądek. Bank nigdy nie prosi o podanie loginu, hasła lub treści SMS-a służących do autoryzacji operacji w Twojej Bankowości Internetowej.