Zmiany na lepsze w Wydziale Komunikacji! Ruszył system kolejkowy

W Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie zaczął funkcjonować numerkowy system obsługi klienta.

Ten, kto choć raz musiał w swoim życiu korzystać z usług Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego, ten zapewne musiał też swoje odstać w ogromnej kolejce. Jeszcze niedawno ciężko było trafić na dzień, gdy korytarze wydziału były puste. Co więcej, ci którzy już czasami czekali nawet kilka godzin w kolejkach  - nie mieli pewności, że danego dnia - przed końcem pracy urzędników - uda im się sprawę załatwić. Wiązało to się z ogromnymi nerwami nie tylko petentów, ale i urzędników.

Teraz jest szansa, że takie sytuacje będą historią. Ruszył właśnie nowy system rezerwacji wizyt przy rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji.

Obecnie klient podchodzi do urządzenia wydającego bilety ustawionego w punkcie obsługi interesanta i poprzez dotknięcie na ekranie odpowiedniej usługi otrzymuje papierowy bilet zawierający między innymi nr., nazwę usługi i ilość klientów w kolejce. Następnie oczekuje na wyświetlenie jego nr biletu na głównym wyświetlaczu w holu budynku, na którym zostanie podany nr. stanowiska obsługi klienta oraz nr. biletu. Dodatkowo zostanie podany komunikat głosowy przywołujący do stanowiska.

Co ciekawe, wkrótce swoją wizytę w Starostwie będzie można wcześniej zarezerwować w internecie.

20180924_081830.jpg20180924_081839.jpg20180924_081856.jpg20180924_082009.jpg20180924_082114_1.jpg20180924_083318.jpg

Najbliższe wydarzenia