Otwierasz sklep internetowy? Sukces zapewni Ci przede wszystkim jego wypozycjonowanie

Handel w sieci staje się w naszym kraju popularny jak mało co. Trudno już wskazać produkt czy usługę, której nie można zamówić nie wychodząc z domu. Pod względem tempa rozwoju tej dziedziny znajdujemy się w pierwszej dwudziestce i zbliżamy do pierwszej dziesiątki. Kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych to wielka wygoda dla klientów, a jednocześnie poważne wyzwanie dla właścicieli takich podmiotów. Ze skuteczną reklamą można mu jednak podołać.

Uczyń swój biznes udanym dzięki wyszukiwarce Google

Wagę internetu jako przestrzeni, w której warto docierać do potencjalnych odbiorców dowolnych wyrobów i usług dostrzegli już niemal wszyscy – pozostali albo zniknęli z rynku, albo mają bardzo specyficzny asortyment i klientelę. W sieci zrobił się już jednak tłok i sama obecność w niej od dawna nie gwarantuje sukcesu. Bardzo wiele spośród nowo założonych sklepów nie jest w stanie utrzymać się dłużej niż trzy lata.

Dlatego bardzo ważne jest to, by o pozycjonowanie takiej witryny zadbać już na samym początku jej funkcjonowania. Zwłaszcza, że na efekty prac trzeba czekać przynajmniej kilka miesięcy – żaden odpowiedzialny wykonawca takich usług nie będzie obiecywał, że pojawią się one błyskawicznie. Od wielu lat dobrze wiadomo w jaki sposób rozkłada się widoczność poszczególnych obszarów na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Pomiędzy pierwszymi trzema a pozostałymi istnieje po prostu przepaść. Wszyscy wszak dążymy to tego, by poświęcać na wyszukiwania niezbędnych nam informacji i towarów jak najmniej czasu – do tego w końcu służy nam internet. Uzyskanie dobrej pozycji w Google może więc sprawić, że nawet nowy, nieznany jeszcze konsumentom podmiot szybko okaże się udanym i bardzo zyskownym przedsięwzięciem.

Sięgnij pomoc fachowców zdolnych uzyskać natychmiastowy efekt

Powierzając swoją witrynę specjalistom z profesjonalnej agencji, takiej jak np. IN, warto jednocześnie sięgnąć po drugą bardzo skuteczną metodę promocji. Podczas gdy będziemy cierpliwie czekali, aż prace nad optymalizacją strony i budowaniem bazy linków przyniosą efekty w wynikach wyszukiwania, możemy w tym czasie cieszyć się szybkim wzrostem sprzedaży uzyskanym za pomocą bardzo efektywnego narzędzia, jakim są reklamy Google Ads, czyli te wyświetlane w sąsiedztwie wyników organicznych. Rezultat zależy tutaj od kompetencji osób zajmujących się obsługą naszego sklepowego konta. Umiejętne ustawienie parametrów wyświetlania i stałe czuwanie nad nimi sprawi, że będziemy z wielką precyzją docierać dokładnie do tych internautów, którzy mogą być zainteresowani proponowanym przez nas asortymentem. Jest to jedna z przyczyn wielkiej skuteczności tego systemu. Drugim jest wygoda, jaką oferuje on użytkownikom sieci dążącym do jak najszybszego znalezienia się na stronie konkretnego produktu i możliwości zapoznania się ze jego szczegółami.

Osiągnięcie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania nie oznacza, że pieniądze przeznaczane na Google Ads staną się już zbyteczne. Przeciwnie: najlepszych rezultatów dostarcza synergia jednego i drugiego. Zarówno dzięki aspektom technicznym (zoptymalizowana strona wpływa na obniżenie kosztu kliknięcia), jak i zachowaniu potencjalnych odbiorców, którzy lepiej oceniają to, co widują częściej, co nazywamy efektem dostępności.

źródło: inpozycjonowanie.pl