Jak zorganizować stoisko handlowe na targach? Poznaj sposoby na efektywną promocję firmy

Targi firmowe to niepowtarzalna okazja, żeby pokazać się z jak najlepszej strony. Jeśli więc pojawia się przed Tobą taka możliwość, skorzystaj z niej! To zaprocentuje nowymi Klientami, ciekawymi propozycjami biznesowymi, a także wieloma zawodowymi znajomościami. Aby jednak dobrze wypaść na targach, warto się do nich odpowiednio przygotować. Co można zrobić, żeby zagwarantować sobie sukces? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszym artykule.

Ziarnko do ziarnka. Każdy element stoiska handlowego tworzy całość

Właściwie skomponowane stoisko handlowe zawiera w sobie wiele segmentów. Najczęściej spotykanymi są: ścianki reklamowe, lady, rollupy, stojaki (często łączone w jeden duży, spójny system pos), jak również ulotki, katalogi oraz gadżety przeznaczone dla Klientów. Całość powinna być odpowiednio zaprojektowana, tak, by dostrzegano ją z daleka, a odwiedzający mieli poczucie ładu i harmonii. W tym celu dobierz odpowiednie barwy, zastanów się nad ekspozycją nazwy firmy i jej haseł. Dobrze opracowane ulotki, banery i ścianki odznaczają się przejrzystością, a potencjalnym kontrahentom łatwo znaleźć interesujące ich informacje.

Od lady do stojaka. Jak w prosty sposób zorganizować ciekawe stoisko targowe?

Mimo, że na pierwszy rzut poszczególne przestrzenie marketingowe firm mocno się od siebie różnią, zwykle ich baza osadzona jest na kilku podstawowych elementach wchodzących w skład stoiska handlowego. Oczywiście, jeśli Twoja wizja znacznie odbiega od standardów, nic nie stoi na przeszkodzie jej realizacji. Kto bowiem powiedział, że nie można umiejscowić obok siebie dwóch lad albo zorganizować kącika kawowego? Ogranicza Cię tylko metraż, który chcesz przeznaczyć na promocję. Jakie elementy w nim ustawisz?

  • Główna lada (już ustaliliśmy, że nie musi być jedyną), służąca do spotkań twarzą w twarz z Klientami i bezpośredniej prezentacji oferty firmy. To tutaj rodzą się pozytywne relacje biznesowe.
  • Stojak na ulotki, z którego zainteresowani będą mogli zabrać materiały promocyjne w postaci broszurek czy katalogów. Najlepsze miejsce dla niego to sąsiedztwo lady albo punkt, gdzie ludzie czekają na spotkanie z przedstawicielem firmy.
  • Rollup, widoczny ze znacznej odległości, będący dodatkową zachętą do odwiedzenia Twojego stoiska i zawierający w sobie najważniejsze informacje dotyczące przedsiębiorstwa.
  • Ścianka reklamowa, czyli pierwszy, wielkoformatowy detal, na którym zatrzymuje się wzrok przechodniów. To on decyduje, czy chociaż na moment przystaną i zainteresują się ofertą.

Wszystkie te elementy mogą, ale nie muszą znaleźć się na terenie stoiska reklamowego. Ciekawym rozwiązaniem jest też zastosowanie całych systemów pos, oferowanych na przykład przez firmę Adsystem. Dzięki nim sprawisz, że wizerunek Twojej przestrzeni reklamowej będzie jednolity, nowoczesny i w stu procentach profesjonalny.

Dodaj komentarz

Pamiętaj o tym, że w internecie nie jesteś anonimowy.

To Ty odpowiadasz, za to, co piszesz – portal w żadnym przypadku nie ponosi odpowiedzialności prawnej za Twoje teksty. Przypominamy, również że dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum. Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy nie powinien się tu ukazywać zgłoś nam to: redakcja@zlubaczowa.pl.

Najbliższe wydarzenia