Gdzie najlepiej zamieszczać ogłoszenia sprzedażowe?

W dobie internetu wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotną rzeczą pozostaje znalezienie odpowiedniego medium, z którym moglibyśmy dotrzeć do jak największej ilości osób. Jeśli bowiem źle wybierzemy miejsce na nasz prywatny sprzedażowy afisz, bardzo prawdopodobne, że nie doczekamy się odpowiedniego odzewu. To z kolei może nas zaprowadzić do drastycznego obniżenia ceny bądź rezygnacji z publikacji oferty. W poniższym artykule wraz z ekspertami zastanowimy się nad najlepszymi sposobami i zakątkami do pozbywania się zbędnych przedmiotów.

Chcesz sprzedać samochód? Ogłoś to!

Wbrew pozorom, ogłoszenia motoryzacyjne  stanowią bardzo duży odsetek propozycji w ramach takich serwisów jak popularny wśród firm portal OKENO. O ile bowiem same transakcje najczęściej nie są finalizowane za pośrednictwem znanych portali, aby uniknąć płacenia wysokich prowizji, o tyle sam akt wystawiania ogłoszenia w popularnym serwisie ogłoszeniowym pozostaje przejawem sprytu oraz dobrej intuicji. Często już po kilku dniach udaje się umówić na spotkanie, jazdy próbne oraz spisywanie umowy.

Naturalnie na wczesnych etapach sprzedaży znacznie bardziej zależy nam na widoczności strony z informacją o towarze lub pojeździe. Nie nastawiamy się natomiast na natychmiastowy odzew i przyspieszające bicie serca licytacje. W związku z tym stanem rzeczy powinny interesować nas witryny o dużej ilości odwiedzających ale także te, które pozwolą nam na jak najlepsze dopieszczenie ogłoszenia. Kluczowe jednak w zdecydowaniu się na konkretną stronę okazuje się to, jak często coś sprzedajemy.

Jednorazowa transakcja czy firmowa strona?

Dla właściciela samochodu, który sporadycznie wystawia ogłoszenia na wirtualnym rynku bez wątpienia idealnym pomysłem będzie najprostszy portal, w którym od zalogowania się do wystawiania na sprzedaż kolejnych rzeczy mija jak najmniej czasu. Osoba fizyczna pragnie szybkich i łatwych rezultatów, podczas gdy firmy i marki mają także inne cele do osiągnięcia. Muszą odróżnić się od rywali, ale też być na tyle wyraziste, by przebojem zjednywać sobie coraz to większe rzesze klientów. W takiej sytuacji należy wybierać platformę do ogłaszania tak, by mieć pewność, że daje ona jak najwięcej opcji do rąk przedsiębiorcy.

Doskonałą sytuacją będzie na przykład możliwość zbudowania w ramach portalu, wizytówki całej naszej marki. Taka sposobność wraz z dostępnością zintegrowania katalogu sprzedawanych przedmiotów z innymi popularnymi systemami dają niektóre z nowszych platform. W nastawionym na auta i nieruchomości OKENO można chociażby obok darmowych ogłoszeń i profili firmy, niskim kosztem dokupić sponsorowaną kategorię, podkategorię oraz na przykład wyróżnienie poszczególnych propozycji. Takie strategie pozostają szczególnie ważne, kiedy w szerokim asortymencie pojawiają się dobra lub samochody, których chcemy się pozbyć jak najszybciej.

 

Dodaj komentarz

Pamiętaj o tym, że w internecie nie jesteś anonimowy.

To Ty odpowiadasz, za to, co piszesz – portal w żadnym przypadku nie ponosi odpowiedzialności prawnej za Twoje teksty. Przypominamy, również że dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum. Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy nie powinien się tu ukazywać zgłoś nam to: redakcja@zlubaczowa.pl.

Najbliższe wydarzenia