Uwaga na oszustów podszywających się pod PGE Dystrybucja!

fot. pixabay.comfot. pixabay.com

Oszuści znaleźli kolejny sposób na wyłudzenie pieniędzy. Tym razem do skrzynek pocztowych m.in. mieszkańców Lubaczowa trafiać zaczęły listy sugerujące, że PGE zmienił numery rachunków do wpłat za należne faktury. Operator ostrzega: „Nie wprowadzamy żadnych zmian w dotychczasowym systemie rozliczeń”.

Kilka dni temu dostaliśmy komunikat z ostrzeżeniem o próbie oszustwa. Operator przestrzega w nim o pismach trafiających do odbiorców, które zawierają informacje o zmianie systemu rozliczeń za energię oraz nowym numerze bankowym do wpłat należności za rachunki. Poniżej publikujemy pełną treść komunikatu.

„W związku z docierającymi do PGE Dystrybucja S.A. informacjami, o przesyłaniu do Odbiorców energii elektrycznej, informacji o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej, pragniemy poinformować, iż Spółka nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do Odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych.

W przypadku otrzymania podobnej korespondencji prosimy o zwrócenie bacznej uwagi na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A.

W przypadku stwierdzenia, iż korespondencja kierowana jest przez podmiot inny niż Państwa dostawca: PGE Dystrybucja S.A., prosimy o kontakt z najbliższym komisariatem policji oraz ze Spółką, telefonicznie (tel. 81 7105702, 81 7105739) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@pgedystrybucja.pl)”

{flike}